fullsteam coffeemachine

oh yes, mitt andra inlägg.
Va till skolan å höll ett föredrag om spelkonsolens historia. Kanske inte har så mycke att gör me socionomutbildningen men det ingår tydligen i ämnet "muntlig kommunikation". Efter presentationen så blev de full fart ner till NUDkansliet efter en FASTLASKIAINEN-biljett. Hoppade i bilen med Malin å Victoria och for till Novia på Brändö för att hämta jubileumshalarmärke å käka på samma gång. HAR NO TUR NI PÅ TEKNISKA SOM HAR MAT I SKOLAN!
nåjaaa for hem, börja städ å disk. Nu ork ja int nå mer så nu söker jag energi i kaffekoppen. har tydligen sportlov nu tills 7:e mars typ. har no ändå mycke annat man ska hinn med, typ Filicias årsfest, pulkbygge å såna saker. Har skoluppgifter i mängder å massor men vem orkar nu me he då?
Alltså jag är i behov av massor med nytt tavara. Min dator är föråldrad å blir överhettad med jämna mellanrum, en större tv sku va trevligt och nånting, en rikti ordentlig kamera och gärna en ny dvd-spelare så ja får ljudet kopplat rätt till mina högtalare. Men vann finns pengan tro?
ÄH nu blir e chill med It's alwais sunny in philadelphia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0