Heleu heleu!

Okej ja trodd seriöst int att ja sku skriv nå mer men no fan gör ja de fö de!
ha haft ganska fullt upp på sistone, massor me skolarbeten och festande. Fastlaskiainen va i tisdags å vår pulka, som vi byggt i två dagar, kom 2-3 meter åså krascha den med sidan före. Sen blev de ollis med klasskvinorna, sen mellanfest i rewell center, sen ollis igen, å sen försvann minnet. Ja vakna dock opp på soffan med en hamburgare i ena handen å skrapsår i ansiktet å svullet knä. Jag lär tydligen ha fallit utanför Fontana å gått in i lyktstolpar på vägen hem. Mina kläder och behörigheter fick jag hämta dagen efter. Ja kunde inget annat än att skratta!
Nu har ja ringt åt läkaren på HVC å fått en del provresultat som jag inte uppskattar direkt. Pampasveckan närmar sig med stormsteg och det finns en viss risk att det blir en nykter en... fuck... nåja in me nå dunderpencelin så får vi si vart e barkar! hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Jenny

tyckt e va dags att du sku få din första kommentar .. Lycka till me penicillinet! :)

2011-03-12 @ 00:03:26
URL: http://nennie.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0