Heippahei!

Okej hej å hjärtligt välkomna till min blogg! Låt mej börja med att säga att jag ha alltid vari en motståndare mot hela bloggfenomenet och hade inte under några omständigheter tänkt beblanda mig i det hela. MEN nu sitter jag här å skriver första inlägget. well what can you do? För att kunna kritisera något bör man ha haft kontakt med det så att säga.
Jag säger redan nu att jag inte kommer att ha tid och ork med att uppdatera dagligen, men när ja orkar såå. Schemat är ganska fullt just nu med skolarbeten och festligheter, vilket ja nästan gissar att det kommer att vara ett samtalsämne under de kommande veckorna. Hur som helst, bara för att int dehär ska bli allt för långtråkit så spottar ja ur mej lite snabb fakta om va min dag har gått ut på, bara för att ha något annat att prata om.
Jag har fixa en nördig powerpoint-presentation på förmiddagen, hann inte äta, for på studiebesök inom ålderdomsomsorgsförvaltning, handla mat, laga mat (klyftpotatis, stekta grönsaker, gordon blue (elå va e nu häiter) och béarnaisesås. Efter he va ja å försöka se om e finns en möjlighet att få högtalaren min att funk men neee-e he gick int. nu pöser ja å skriver inlägg på begäran.
THANK YOUUU COME AGAIN!

Kommentarer
Postat av: S

wohooo, I'm proud of you my friend ;D

2011-02-22 @ 18:28:51
URL: http://sabrinaannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0